Сервіс-центр: (095) 502-83-74, (0362) 28-89-02  

9 правил здачі техніки в ремонт. ЧЕК-ЛИСТ.

Техніка повинна ламатись. Інколи буває так, що ламається саме Ваша техніка. Але цей факт не повинен Вас засмучувати, тому що у фірмі Тіко є спеціалісти, які можуть дати раду у випадку гарантійного та післягарантійного ремонту. На сторінці сервіс-центру є перелік фірм та техніки, яку ми обслуговуємо на умовах гарантійного ремонту.

В нас є 9 правил, які допоможуть Вам пережити ремонт побутової техніки з максимальним комфортом.

Правило 1. Чистота — залог здоров’я

Це загальне правило для будь-якої ремонтної майстерні — техніка повинна бути чистою. Взуття, велосипед, мультиварка, автомобіль тощо, все повинно бути чистим. Приготуйте техніку до професійного огляду.

Правило 2. Х'юстон, у нас проблема

В майстерні Вам треба буде назвати проблему, яка сталась з технікою. Проявляється проблема періодично, чи прилад просто перестав працювати після падіння з третього поверху? Якщо неполадка трапляється час від часу, то добре було б виявити якусь закономірність. Так майстру буде простіше відтворити помилку і легше діагностувати та усунути її. Якщо Ви не знаєте причини, то майстру знадобиться час, щоб виявити та діагностувати проблему. В цьому випадку час ремонтних робіт буде починатись від того моменту, коли майстер зміг з’ясувати причину.

Правило 3. Краса врятує світ

Краса врятує світ в тому випадку, якщо Ви принесли виріб в майстерню в гарному та охайному стані. І виріб повинен бути достатньою мірою упакованим. Без належного упакування майстерня не буде нести відповідальність за зовнішній вигляд. Це означає, що наш майстер не буде спеціально дряпати Ваш блендер, чи кидати його з восьмої полиці на підлогу. Ми трохи фанати різної техніки й ставимось до неї подекуди навіть занадто дбайливо (нічого не можемо з цим зробити). Але інколи трапляється, що клієнт возить фен в багажнику протягом тижня, а потім висловлює незадоволення, що пластик пошкрябався. Це так не працює.

Правило 4. Лікар сказав в морг — значить в морг

Якщо електроприлад приймав ванну перед тим, як йому стало недобре, якщо всередині щось стукає, коли його потрусити, якщо Ваш кум там щось дивився, але нічого не побачив, якщо ви завжди підпирали двері цим мікроскопом, а зараз він чомусь погано фокусується, якщо після подібних експериментів прилад ще трохи працює і Ви здаєте його в ремонт, то може трапитись непоправне, і прилад перетвориться на цеглу на монтажному столі в майстра. І майстер не нестиме відповідальності в такому випадку. Саморемонт та екстремальні режими експлуатації шкодять здоров’ю Вашої техніки.

Правило 5. Спокійно, тільки спокійно. Справа житейська.

Наш майстер — просто бог своєї справи. Але інколи для вдалого ремонту треба замовляти запчастини напряму у виробника. Наприклад, якщо Ваш виріб не належить до категорії розповсюджених, або рік його випуску відноситься до пізніх античних часів. В такому випадку заявлений термін ремонту може бути збільшений. І це ніяк не позначиться на кармі нашого майстра, тому що він не несе відповідальність за таку зміну терміну. Зате Ви в підсумку отримаєте свій виріб в робочому стані. Хіба це не варто того, щоб трохи зачекати? Ну і досить рідко, але бувають випадки, коли навіть у виробника немає необхідних запчастин. В такому випадку навіть наш майстер не зможе виконати необхідний ремонт. І це теж знаходиться поза зоною відповідальності нашого майстра.

Правило 6. Час розплати

Після завершення ремонту майстерня зберігає Ваш виріб безкоштовно протягом 14-ти днів. Ви зможете забрати його в будь-який робочий час, крім вихідних. На п’ятнадцятий день Ваша техніка, для її ж комфорту, переводиться у віртуальний “готель”. Вартість перебування в цьому “готелі” — 2 гривні на добу. І Ви так само можете забрати її в будь-який робочий час.

Правило 7. З рук в руки

Якщо Ви втратите квитанцію на виріб, який знаходиться в ремонті, то не варто піддаватись паніці. Ми віддамо Вам виріб за Вашою письмовою заявою. Просто візьміть з собою паспорт або інший документ, що засвідчує Вашу особу. Таким чином Ви застраховані, щоб зловмисники не забрали техніку замість Вас.

Правило 8. Якість гарантована

Разом з працездатним виробом Ви отримуєте гарантію на виконані роботи тривалістю два місяці. Цього часу цілком достатньо, щоб Ви пересвідчились в бездоганній роботі Вашої техніки. Якщо вона безперебійно пропрацює два місяці, то вона прослужить і набагато довше. Хай служить Вам на радість!

Правило 9. Ви — наш кумир!

Все, що ми робимо, ми робимо виключно для Вас. Будете задоволені Ви — будемо задоволені й ми. Тому наша ремонтна майстерня старається нести у Ваше життя тепло, світло, музику, прохолоду та інші приємні враження, які Ви отримуєте від Вашої техніки.


  Сервіс

Потребуєте більше інформації?

Спитайте нас. Ми це любимо.