Гарантія

Усі товари в нашому магазині обов’язково мають паспорт, у якому виробник вказує, крім іншого, термін гарантії.

Згідно закону України «Про захист прав споживачів» (стаття 8, частина 1), якщо протягом гарантійного терміну Ви помітили істотні недоліки товару, що виникли не з Вашої вини, тобто з’ясували, що купили техніку неналежної якості, то маєте право на:

  1. Пропорційне зменшення ціни;
  2. Безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;
  3. Відшкодування витрат за усунення недоліків продукції;
  4. Розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  5. Заміну товару на такий самий або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).


Гарантійне обслуговування в нашому професійному сервісному центрі (м. Рівне, вул. Відінська, 42а, тел./факс: (0362) 28-89-02, (095) 502-83-74) можливе, якщо:

  • ми продали Вам товар і виписали гарантійний талон;
  • ми обслуговуємо даного виробника, навіть якщо товар було придбано не в нашому магазині;
  • Ви потребуєте післягарантійного обслуговування будь-якої техніки. Місце придбання не має значення.


У випадку, якщо ми не співпрацюємо з певним виробником, Ви можете отримати гарантійне обслуговування в інших спеціалізованих майстернях. Список відповідних сервісних центрів (адреса і телефон) має бути подано в гарантійному талоні на техніку.

Для виконання гарантійного ремонту в нашій майстерні Вам потрібно самостійно доставити товар. Перед ремонтом проводиться експертиза. Наші спеціалісти мають високий рівень підготовки та тривалий досвід ремонту техніки, отже Ви можете бути впевнені в надійності та якості їхньої роботи.

Щорічне технічне обслуговування є обов’язковим для техніки, котра має гарантію більше одного року. В нашому сервісному центрі ця послуга платна. Якщо таке обслуговування не проводилось, то Ви можете не отримати гарантії на наступні роки. Пам’ятаймо, що профілактика коштує значно дешевше, ніж серйозний ремонт чи покупка нової техніки!

Повернення та обмін товару належної якості

можливе протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо:

  • товар не вводився в експлуатацію;
  • збережено споживчі властивості й товарний вигляд продукції;
  • пакування не пошкоджено;
  • збережено розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром.

Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 9, частина 1) передбачає, що обміняти непродовольчий товар належної якості можна, якщо він «не задовольнив [споживача] за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням».
У випадку розірвання договору купівлі-продажу, споживач отримує свої гроші в той самий день, або в інший за домовленістю з продавцем, однак не пізніше ніж протягом семи днів (стаття 9, частина 3).

Ми впевнені, що купуючи товари й отримуючи обслуговування у нас, Ви будете щасливі та задоволені, адже «ТІКО» — це Ваші техніка і комфорт!